RISALAH EDY

My photo
KAJANG, Malaysia
TAHUN 1989 FABRUARY 16hb LAHIRLAH seorang bayi lelaki diberi name asraf ayadi. Org pgil aku Eddy. Dlam adik beradik aku no 1. Anak sulung yoo. Family aku sume aku sayang. Mum aku walupon mulut potpet2x.tp die yg wat aku ketawe. Dad aku walupon x banyak cakp tp sporting nan aku. Adik2 aku sorg kat mesir.Sorang kat asrama.Sorang agi keje nye melantak makanan je.Aku happy dpt family camni. (",) .Aku pernah sayang kat seorang perempuan.Seseorang yang xder kaitan darah nan aku.DULU aku sayang cgt nan die.DULU aku hanye cinte cgt die sorang je.DULU aku x pernah marah die.DULU aku x pernah pukul die. DULU aku sentiasa SETIA dengan die.Tp...skung dah berubah.Semua yg DULU tiada buat mase skung ni. Tp aku berharap sangat2 yg DULU tu akan kembali sekali lagi tuk menyenagkan ati yg dah di tusuk ni. Ape2 pon hidup mesti diteruskan.Org yg kite sayang dulu happy, xkan aku xnk happy plk. So skung ni tgh usehe tuk mencari kebahagiaan...Wasalam

Aku BuzY bekeRja!!(rajin nye)

Aug 24, 2010

Aku kerje dekat je nan umah aku iaitu kat Agensi Nuklear Malaysia. Bos suh aku n 2 org pekerje lain tuk dezine wiring kat 4 buah meje tuk digunakan sebagai tempat kajian bahan nuclear. Korang misti cuak kan sbb dga pasal nuclear. Korang caye x.?? slalu korng makan maknan yg dibuat dari luar negare.!sbananye mengandungi tenage nuclear. ??? TERKEJUT??????? tp 2 la kebenaran nye. Dorg wat cam2 sbb nk bagi makanan tahan lame. Tahan dek kulat. Bih kurang le…..cop cop cop.nk cter pasal keje aku. Terubah tajuk lak. Ktorang wat keje kat blik yg diberi nama ‘clean room’. Blik ni der pintu khas tuk masuk dlm vacum sblum ke clean room. Msuk je blik vakum tu cam kene sedut sume tubuh aku. Gile la. X penah aku rase best cam2. Hahaha.kdg2 aku saje nk kua n masuk lik tuk rase vakum 2.hihihi.nakal nye aku….hahahaha

Aku dpt wat 2 meje.2 lgi membe aku yg urus kan. Meje yg last 2 aku dpt wat sparuh (tinggal tarik kebel dgn jointer) je sbb dah kul 4.30pm. pegawai sane suh benti sbb opis hour lik kul 5.00pm. dorg suh kemas.sambil2 curik2 wat keje lagik. Sbb malas nk datang lagi sok. Last2 x sempat gak. Huhuhu. Lik je bos peril aku. Cinabeng tul.sib bik pose.kutuk dalam hati je. Dose kit je kot.hihi.. lik keje td kul 7.00pm. sempat beli juadah berbuka n smpat lik umah lagik.sampay2 je aku ngok famiy aku dah mencekik dlu.x pe lah.aku lik2 je trus open cup trus mnum pasal haus sgt.dah bis mnum baru bace doa makan. Hihihi. dah bis makan gi myang n then trus layan blog nih.


0 comments: