RISALAH EDY

My photo
KAJANG, Malaysia
TAHUN 1989 FABRUARY 16hb LAHIRLAH seorang bayi lelaki diberi name asraf ayadi. Org pgil aku Eddy. Dlam adik beradik aku no 1. Anak sulung yoo. Family aku sume aku sayang. Mum aku walupon mulut potpet2x.tp die yg wat aku ketawe. Dad aku walupon x banyak cakp tp sporting nan aku. Adik2 aku sorg kat mesir.Sorang kat asrama.Sorang agi keje nye melantak makanan je.Aku happy dpt family camni. (",) .Aku pernah sayang kat seorang perempuan.Seseorang yang xder kaitan darah nan aku.DULU aku sayang cgt nan die.DULU aku hanye cinte cgt die sorang je.DULU aku x pernah marah die.DULU aku x pernah pukul die. DULU aku sentiasa SETIA dengan die.Tp...skung dah berubah.Semua yg DULU tiada buat mase skung ni. Tp aku berharap sangat2 yg DULU tu akan kembali sekali lagi tuk menyenagkan ati yg dah di tusuk ni. Ape2 pon hidup mesti diteruskan.Org yg kite sayang dulu happy, xkan aku xnk happy plk. So skung ni tgh usehe tuk mencari kebahagiaan...Wasalam

watch The MoviE n feel Not GoOd

Jan 15, 2012

TanPe seGan siLu aku terime taWarAn gi iKut memBe gi BerEnjOy....
TeraSe maCam PerIsiK la Plak.
hahahaha
tp sAkit TengkuK pasal SeaT dePan cGat.hohoho
pape Pon bEst La gaK ciTe NI...


hurmm,.tetibe mood aku berubah dapat msg dari some one. 
aku mintak pendapat dorang
hurm semue pendapat dorang diluar kepale otak aku.
ntah ar,
x tau nk balas ape. 
edy mintak maaf ye....
selamat tinggal memory.
i love you 4 ever n ever.

x leh tipu dri sendri tuk nyatekan.
yg aku sangat rindukan kau.

0 comments: