RISALAH EDY

My photo
KAJANG, Malaysia
TAHUN 1989 FABRUARY 16hb LAHIRLAH seorang bayi lelaki diberi name asraf ayadi. Org pgil aku Eddy. Dlam adik beradik aku no 1. Anak sulung yoo. Family aku sume aku sayang. Mum aku walupon mulut potpet2x.tp die yg wat aku ketawe. Dad aku walupon x banyak cakp tp sporting nan aku. Adik2 aku sorg kat mesir.Sorang kat asrama.Sorang agi keje nye melantak makanan je.Aku happy dpt family camni. (",) .Aku pernah sayang kat seorang perempuan.Seseorang yang xder kaitan darah nan aku.DULU aku sayang cgt nan die.DULU aku hanye cinte cgt die sorang je.DULU aku x pernah marah die.DULU aku x pernah pukul die. DULU aku sentiasa SETIA dengan die.Tp...skung dah berubah.Semua yg DULU tiada buat mase skung ni. Tp aku berharap sangat2 yg DULU tu akan kembali sekali lagi tuk menyenagkan ati yg dah di tusuk ni. Ape2 pon hidup mesti diteruskan.Org yg kite sayang dulu happy, xkan aku xnk happy plk. So skung ni tgh usehe tuk mencari kebahagiaan...Wasalam

nk puase ke xnak?

Aug 27, 2010

nk cter pon serbe salah.x cite pon rse serbe salah gak. berlaku time aku ngah keje td. ktorang berpecah pada 2 team. team A wat keje A.team B wat keje B.(segan nk gi tau pe keje yg aku wat) aku dlam team B. n then ble dah siap keje B aku n membe2 aku yg team B nih gi tlg team A. mase 2 dlam kul 12.50pm. ktorang ngok tempat keje team A 2 dah x der org.maby dorng rehat kat bilik rehat. pastu sampay je kat blik rehat.nampak le bende yg x dijangke2, bergantung kat dlam blik 2. (nampak dari belakang tingkap dari luar.kan tingkap leh nampak dalam.) pastu ktorang dah rase x sedap ati.ktorng pon masuk la dlam blik 2..... perhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...aku x sangke.team A der dalam ???(jumlh org). aku ngok sume membe2 aku bukan macam membe2 aku dah...korng nk tau per bende yg aku mampak????? yg tergantung 2 ialah.......TEH O AIS. n dorng makan NASIK PUTIH LUK AYAM GORENG NAN SAYUR. huhuhu
menggode iman aku.membe aku yg sorg lagi nih dah tergode lalu berbuka dgn nafsu pelahap die.aku masih tahan. aku ngok dorg mkan x berape sgt nk bebuke.ble dorg sedut air jer...perh.....x leh tahan la Der... korang tau? air yg masih sejuk camner kan? dgn berair2 kat luar plastik 2 n menitik jatuh kat atas lantai.huuhuhuh....cam nak jer tadah mulut aku kat bawah titisan air 2.hahaha.lagi2tekak aku mmg dah kering.cam kat padang pasir kat meir 2.hihihi...aku dah x tahan, aku pon ngok time dah kul 1.00pm. aku pk kalu aku buke...aku rugi sgat.sbb dah kul 1.kalu pagi2 lagi aku buke baru puas.hahahah..jahat gile aku.tgal 6 jam lagi.so aku terlupe arinih ari jumaat.time smyang jumaat.aku trus mntak kat dorg kunci kete trus kua.aku mmg x tahan ngok dorg sedut air td..huhuh.sampai je kat kete aku ngok air minerel kat blakang kete.terliur aku dibuatnyer.uhuhuh...aku tahan je....iman aku masih kuat.

lagi 1 citer.nih rahsie aku je yg tau.company aku x tau... time aku bawak kete nk kuar parking.aku x prasan der tiang lampu kat tgah2 jalan 2.aku terlanggar dari arah belakang....hahaha..aku risau. uhuhuh
aku trus kua kete n then aku ngok blakang kete.bumper belakang kemek.aku x brape risau sgat sbb x bape nampak kerane terselindung dgn kesan calar. pastu aku trus gi mayang.aku doa harap dorang x perasan der kesan kemek kat blakang kete.uhuhhu

balik dari smayang, aku ngok dorang semangat gile wat keje.hahahaha.bagus la.. xpayah la push pade org yg sedang berpuase gi wat keje.hihihi.aku wat keje slow ckit sbb nk tahan power yg aku der sampay kul7.00pm nti.hihihi...

bis jer keje aku lik workshop aku.jumpe bos.pastu bos bagi buah kurma tuk ktorng.yusuf taiyoob. nampak cam sedap. hihii.aku mik ckit.bungkus bawak lik rumah.member2 aku pon bungkus gak.time bos gi mik barang kat blakang workshop.der la sorng member aku nih..mik kurma 2 trus ngap.sbb x pose td.die wat cam2...member2 aku yg lin gelak je.dorg cakap "ko kalu dah lapo sangat, gi beli makanan kat bazar,beli kene banyak.kter cekik kat workshop nih nan ktorang.hahaha".aku pon tergelak jugak.klaka tul.gile2 la membe2 kerje aku nih,.lagi truk dari membe2 poly yg aku kenal. xpe lah...dorg mmg keje berat harinih.mmg patut dorg buke.tp sayang le.pasal keje berat pon dorg sanggup ponteng.ntah le.yg aku tau.4 org jer yg berpuase kat tempat keje aku.iaitu aku,member wiring aku,bos, n ofice boy company bos aku. tu je la aku tau.yg sume hanyuttttt.hahahah
lantak la dorg.dorg dah besar.tau dorg pk mane baik n mane buruk...

yg pasal kete td.sorg pon x tau lagik.tp x tau le bape lame leh tahan rahsie nih.kalu bocor.aku ngaku je lah.tp kalu x bocor...hihhih...alhamdulillah....

erm erm.....hal nih aku cter kat cnih jer.kalu korg dpat bace.dpt le.jgn la gi tau sape2...kang bos aku tau.terpotong gaji aku lak nti...hahaha


p/s; sorry x der pic sbb skung nih aku dah jarang nk mik pic nih.x tau le pasal pe..uhuhuh.

0 comments: