RISALAH EDY

My photo
KAJANG, Malaysia
TAHUN 1989 FABRUARY 16hb LAHIRLAH seorang bayi lelaki diberi name asraf ayadi. Org pgil aku Eddy. Dlam adik beradik aku no 1. Anak sulung yoo. Family aku sume aku sayang. Mum aku walupon mulut potpet2x.tp die yg wat aku ketawe. Dad aku walupon x banyak cakp tp sporting nan aku. Adik2 aku sorg kat mesir.Sorang kat asrama.Sorang agi keje nye melantak makanan je.Aku happy dpt family camni. (",) .Aku pernah sayang kat seorang perempuan.Seseorang yang xder kaitan darah nan aku.DULU aku sayang cgt nan die.DULU aku hanye cinte cgt die sorang je.DULU aku x pernah marah die.DULU aku x pernah pukul die. DULU aku sentiasa SETIA dengan die.Tp...skung dah berubah.Semua yg DULU tiada buat mase skung ni. Tp aku berharap sangat2 yg DULU tu akan kembali sekali lagi tuk menyenagkan ati yg dah di tusuk ni. Ape2 pon hidup mesti diteruskan.Org yg kite sayang dulu happy, xkan aku xnk happy plk. So skung ni tgh usehe tuk mencari kebahagiaan...Wasalam

hadiah birthday ku dpt.hehehe

Mar 20, 2011

Alangkah gembira jika harijadi tibe.anda semua tahu bagai mane perassan untuk melangkau ke umur yg lebih dewasa.memang menyeronokkan.jika anda tidak percaya? cuba anda menyakan solan ini kepada kanak-kanak.
mesti mereka akn berkata sungguh seronok jika jadi dewasa. :)  tp jika dikatakan akan mendapah hadiah mmg akan bertambah seronok sangat. kata kanak2  kalu lagi banyak hadiah lagi seronok.tp bile dah melangkah ke alam dewasa.hadiah pemberian semakin berkurangan.tp ia akn menjadi lebih bermakna.sehinggakan akan mengingatkan sehingga ke akhir hayat.

ku ingin menceritakan sesuatu ...
pada tanggal 16/2/2011 adalah hari lahir ku.ramay yg mengucapkan selamat haarijadi kepada ku.tersentuh hati ku bila meraka yg masih mengingati ku .tp sebarang hadiah ku tidak terime.mahupon dari keluarga.
diriku tersentuh.selalunya tidak pula merasakan keadaan sebegini.jiwa ku jadi sensitive begitu teruk.

menunggu hadiah dari pemberian keluarga,terpaksa diriku meminta dengan wajah yg tidak seberapa malu.tetapi secara halus.tidak mahu ku menjatuhkan maruah ku sebagai anak sulung dalam keluarga ku.akhirnya diriku terima hadiah juga, iaitu ....
jeng jeng jeng
perbelanjaan KFC yg sungguh istimewa.makan di rumah dengan sungguh meriah.:)



x ku sangka jua sebelum hari jadiku .diriku telah berkatakan pada seseorang yg diriku tidak mempunyai wallet.so selang 1 ke 2 minggu diriku menerima hadiah yg paling istimewa dari teman yg sangat istimewa..



diriku menerimah sebuah kota yg berisi penuh gula-gula
HACKS
yg bermaksud
"HANYA AKU CINTA KAU SEORANG".
adakah ini dinamakan romantik secara halus?maby.

diriku dpt pe yg ku tiada sebelum ini.
terima kasih sayang
akan ku ingat sampai ke akhir hayat ku.

0 comments: